Købsbetingelser
Afbud:
A.1: Afbud skal ske senest 12 timer inden planlagt tid, ellers går sessionen/klippet tabt.
A.2: Melder Niklas Vestergaard afbud vil din session ikke gå tabt.
Betaling:
B.1: Alle forløb faktureres igennem mit firma, Nive Fitness med CVR nr. 36136405.
B.2: På udvalgte forløb og produkter er det muligt at aftale en afdragsordning af betalingen.
B.3: Betalingen afregnes inden forløbet påbegyndes.
B.4: Leveringsperioden for koststrategier, træningsplaner etc. er op til 14 dage.
B.5: Leveringsperioden begynder ved betalingens gennemførsel.
B.6: Et forløb påbegyndes dagen efter modtagelse af produkt (kost –og træningsstrategi).
B.7: Alle sessioner skal være brugt indenfor forløbet aktive periode. Derefter går sessionerne tabt.
Refundering:
C.1: Afbryder man som klient et forløb før dets udløb, bliver betalingen ikke refunderet.
C.2: Har man fået aftalt en afdragsordning, og man af en årsag ønsker at afbryde forløbet i dets aktive periode, skal samtlige rater stadig afregnes.
Forløb:
D.1: En personlig træning-session bliver afholdt i Vesterbronx Gym, Vesterbrogade 76, 2. .sal, 2610 København V.
D.2: En personlig træning-session har en varighed af 50-65 minutter.
D.3: Klienten skal ikke betale entré/medlemskab i Vesterbronx Gym, hvis du har en aftalt session med Niklas Vestergaard
D.4: Alle kost -og træningsplaner er fortrolige, og må ikke deles med venner, familie etc.
D.5: Kost -og træningsplaner er nødvendigvis ikke 100% skræddersyet, men tilpasset til klienten ud fra klientens besvarede spørgeskema, samt den information vedkommende ellers har tilkendegivet.
D.6: Den ugentlige opfølgning er ikke obligatorisk, men anbefales kraftigt.
D.7: Den ugentlige opfølgning sker hver lørdag.
D.8: Det er klientens ansvar, at skrive til Niklas Vestergaard, og indberrette status om ugens gang.
D.9: Klienten har mulighed for, at ringe/skrive til Niklas Vestergaard 24 timer i døgnet for at svar på spørgsmål.
D.10: Ringer klienten til Niklas Vestergaard uden at få svar skal klienten sende SMS omkring det udgående opkald. Niklas Vestergaard vil derefter kontakte klienten hurtigst muligt.
D.11: Niklas Vestergaard har retten til at kontakte dig.
Skader/Allergier:
E.1: Det påkræves at klienten oplyser om tidligere skader eller andre relevante sygdomme/gener/allegier.
E.2: Alt træning foregår på eget ansvar.
A.1: Afbud skal ske senest 12 timer inden planlagt tid, ellers går sessionen/klippet tabt.
A.2: Melder Niklas Vestergaard afbud vil din session ikke gå tabt.
Betaling:
B.1: Alle forløb faktureres igennem mit firma, Nive Fitness med CVR nr. 36136405.
B.2: På udvalgte forløb og produkter er det muligt at aftale en afdragsordning af betalingen.
B.3: Betalingen afregnes inden forløbet påbegyndes.
B.4: Leveringsperioden for koststrategier, træningsplaner etc. er op til 14 dage.
B.5: Leveringsperioden begynder ved betalingens gennemførsel.
B.6: Et forløb påbegyndes dagen efter modtagelse af produkt (kost –og træningsstrategi).
B.7: Alle sessioner skal være brugt indenfor forløbet aktive periode. Derefter går sessionerne tabt.
Refundering:
C.1: Afbryder man som klient et forløb før dets udløb, bliver betalingen ikke refunderet.
C.2: Har man fået aftalt en afdragsordning, og man af en årsag ønsker at afbryde forløbet i dets aktive periode, skal samtlige rater stadig afregnes.
Forløb:
D.1: En personlig træning-session bliver afholdt i Vesterbronx Gym, Vesterbrogade 76, 2. .sal, 2610 København V.
D.2: En personlig træning-session har en varighed af 50-65 minutter.
D.3: Klienten skal ikke betale entré/medlemskab i Vesterbronx Gym, hvis du har en aftalt session med Niklas Vestergaard
D.4: Alle kost -og træningsplaner er fortrolige, og må ikke deles med venner, familie etc.
D.5: Kost -og træningsplaner er nødvendigvis ikke 100% skræddersyet, men tilpasset til klienten ud fra klientens besvarede spørgeskema, samt den information vedkommende ellers har tilkendegivet.
D.6: Den ugentlige opfølgning er ikke obligatorisk, men anbefales kraftigt.
D.7: Den ugentlige opfølgning sker hver lørdag.
D.8: Det er klientens ansvar, at skrive til Niklas Vestergaard, og indberrette status om ugens gang.
D.9: Klienten har mulighed for, at ringe/skrive til Niklas Vestergaard 24 timer i døgnet for at svar på spørgsmål.
D.10: Ringer klienten til Niklas Vestergaard uden at få svar skal klienten sende SMS omkring det udgående opkald. Niklas Vestergaard vil derefter kontakte klienten hurtigst muligt.
D.11: Niklas Vestergaard har retten til at kontakte dig.
Skader/Allergier:
E.1: Det påkræves at klienten oplyser om tidligere skader eller andre relevante sygdomme/gener/allegier.
E.2: Alt træning foregår på eget ansvar.